Odă pentru modă

De multe ori m-am gandit daca nu cumva cuvintele mele scrise pe blog ar putea razbate in mai multe departari, inmultind ariile acoperite de subiectele mele prin adaugarea unor teme care ne fac intotdeauna placere. Adica sa mai coboram din sferele inalte ale schimburilor de idei si sa discutam despre ceva ce ne intereseaza pe toti, fara exceptie.

Asta nu inseamna ca vom cobori nivelul dezbaterilor noastre, nu. Si nici ca vom devia de la cele despre care polemizam zi de zi pe blogul meu. A include subiectul  moda in temele noastre de interes cred ca ne-ar ajuta sa punem in valoare adevarata ierarhie a valorilor pe care le are fiecare dintre noi.

O, voi, cele care va afisati nurii perfecti in fotografii care mai de care mai retusate ca sa faceti in ciuda celor care nu arata asa bine ca voi, astazi va voi lasa la o parte si, oricat de imposibil ar parea si oricat de greu imi va veni, ma voi focaliza exclusiv pe ceea ce promovati voi de fapt in sedintele foto interminabile: imbracaminte!

Pentru ca tot ceea ce conteaza cu adevarat si singurul lucru real in pixelii pusi in valoare de voi sunt piesele de imbracaminte pe care le purtati si care, in cele din urma, intereseaza pe toti cei care va privesc.

De aceea, articolul de fata este despre toate site-urile cu imbracaminte care se vor a fi o noua dedicatie pentru nemuritoarea moda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Presimti ceva?