Vacanța, eterna problemă

Mi-am pregătit vacanţele si de vara si de iarna cu mult timp în urmă, pentru că nu voiam să fiu nevoita să întâmpin stresul organizării târzii.

Una peste alta, o să vă povestesc cum am găsit cele mai bune circuite turistice şi de ce am ales locaţia „Spania – Costa Brava”. Venisem de la muncă într-o zi oarecare, acum probabil două luni de zile, şi îmi imaginam ce o să fac vara asta diferit de anul trecut. Concediul anterior mi l-am petrecut in Turcia, şi anul acesta îmi doream ceva mai european.

Am fugit pe Google şi am căutat oferte vacanta. Am navigat pe website-uri undeva la trei ore în continuu. Mă interesau în special excursiile la „pachet” pentru că nu vreau să-mi bat capul cu rezervările la hotel, căutarea de locaţii turistice sau alte lucruri. Am apelat la o agenţie care include totul.

De ce aşa? Păi tot circuitul durează 13 zile, timp în care până la destinaţie se fac opriri la Budapesta, Viena, Veneţia şi aşa mai departe. Va fi probabil şi un ghid turistic care ne va explica puţin despre locurile prin care ne vom afla. Totul la 620 euro, mi se pare un preţ mai mult decât bun, având în vedere că în România, la mare de exemplu, cu suma asta stai 7-9 zile şi asta posibil la limită.

Voiam să aleg anul acesta Grecia însă sunt destul de speriata de situaţia lor politică şi economică. Grecia rămâne în continuare o ţară pe care doresc să o vizitez pentru că are sute de atracţii turistice. Mi-ar placea să ajung pe insula Creta, unde am înţeles că este un adevărat paradis, iar Marea Mediterană este foarte limpede. Acolo e locul unde marea se îmbină perfect cu muntele.

Las Grecia deoparte şi revin la locul unde voi petrece vacanţa. M-ar interesa să ştiu dacă unii dintre voi aţi fost prin locurile respective, şi daca ştiţi cum se prezintă Spania la momentul actual. Nu ştiu, poate ştiţi anumite locaţii turistice care merită vizitate. Un lucru ştiu sigur, şi anume că atunci când o să păşesc pe Costa Brava, o să intru în fibrilaţie. Am auzit de la anumiţi prieteni că este un loc superb, un loc unde ar trebui să ajungă orice om. Este divin, din spusele prietenilor mei.

Nu vreau să fiu răutacioasa, dar mă bucur că cel puţin eu o să ajung acolo. Cred că merită toţi banii din lume acest circuit. Sunt foarte entuziasmata că o să plec, având în vedere că o să trec prin Viena şi Veneţia, locaţii prin care am mai fost, însă doar în trecere.

Acum o să am ocazia să poposesc şi să vizitez aceste două oraşe minunate. Cel mai tare cred că aştept Veneţia, să mă plimb cu barca pe canalele oraşului, şi să savurez fiecare moment de relaxare.

Internetul mi-a oferit posibilitatea de a găsi oferte foarte convenabile, pentru mine cel puţin. Am reuşit astfel să-mi organizez întregul concediu doar cu câteva click-uri. Voi unde vă petreceţi vacanţa de vară? Dar cea de iarna?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Presimti ceva?