French Miss

Da, stiu, corect ar fi fost ceva de genul „french kiss” si mai stiu ca toata lumea s-a gandit la asa ceva, numai ca nu prea as vrea eu una sa vorbesc chiar despre asta acum si aici.

Multi dintre voi vor fi probabil destul de afectati de ceea ce tocmai v-am scris mai sus si anume de faptul ca nu am de gand sa dezvolt subiectul cu sarutul frantuzesc, dar na, pentru asta exista site-uri specializate cu care nu pot si nici nu imi doresc sa intru in concurenta si nu ma refer deloc aici la site-urile cu filme si alte materiale pentru cei care se considera a fi deja aflati la varsta frumoasa a maturitatii.

Acuma nu stiu la ce v-ati gandit voi atunci cand ati citit titlul acestui articol, dar eu cand l-am scris nu mi-a fost gandul la sarut cu limba sau la cine stie ce altceva de genul acesta, ci la ceva cat se poate de frantuzesc in cel mai pur sens al cuvantului.

Sau mai bine zis la cineva, pentru ca „ceva” frantuzesc se poate referi la foarte multe lucruri.

Cand vrei sa te referi insa la o doamna sau la o domnisoara de origine franceza , deja iti vin in minte mult mai multe lucruri din care poate fi compusa imaginea rafinata a unei femei din inalta societate, care se foloseste de accesorii din cele mai scumpe pentru a-si putea pune in valoare calitatile native, iar aici evident ca ne referim in special la cele de ordin fizic, nu-i asa? :)

Evident ca asa e, pentru ca de asta se intereseaza toata lumea in zilele acestea ale noastre si la asta ma voi referi si eu in aceasta postare a mea in cele ce urmeaza.

Asadar, dragele mele doamne si domnisoare, frantuzoaice prin nastere sau prin adoptia revistelor de moda care curg cu nemiluita de pe la Paris :) , ati putea sa ii spuneti uneia ca mine cate ceva despre acele lucruri care credeti voi ca v-ar putea face sa va simtiti mai bine in pielea voastra?

Pai, sunt sigur ca ati putea, pentru ca nu este chiar deloc greu.

Sa incepem cu parul, fiecare dintre voi ar dori sa aiba un par cat mai frumos, mai lung , mai ondulat si in culoarea care o avantajeaza cel mai mult. Iar pentru asta s-au inventat sampoanele, vopselele de par, spray-urile cu nuantator, periile, clamele, agrafele si cate si mai accesorii de genul acesta la care nicio femeie nu ar putea renunta nici in ruptul capului.

Coborand apoi putin la nivelul fetei vom descoperi ca orice femeie cocheta isi doreste un fard de lux, o mascara discreta, un ruj aprins si multe alte asemnea smacuri care, aplicate pe fata, sa o intinereasca pe „frantuzoaica” in devenire cat se poate de mult.

Mai apoi urmeaza mainile, care trebuie sa fie si ele ingrijite pana in varful degetelor, acolo unde gasim unghiile ce dau farmecul oricarei feline. Iar pentru ingrijirea acestora avem un set de manichiura care isi face cu brio datoria de a da farmecul dorit mainilor divei.

In rest, mai aveti nevoie si de altceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Presimti ceva?