Pălărie tricotată modernă de damă

Ei da, palaria, acest accesoriu sine qua non care ii face viata mai frumoasa si mai usoara unei femei, la orice varsta s-ar afla ea.

Subtire sau groasa, mare sau mica, cu boruri largi sau aproape inexistente, colorata sau alba, facuta din toate materialele posibile sau imposibile, aceasta a fost alaturi de femei pe tot parcursul istoriei omenirii.

Nu stim cum va arata modelul care se va purta in secolul urmator, dar un lucru este sigur: palaria nu se va demoda niciodata!

Insa daca nu stim mai nimic despre ce va fi in viitor, stim aproape totul despre prezent. Ei bine, dragele mele, in mare voga sunt acum niste palarii dama de genul celor din fotografiile de mai jos:



Evident, acestea sunt doar cateva sugestii, pentru ca exista mereu o infinitate de modele de palarii care se pot purta in functie de sezon si de ceea ce mai ai pe tine, astfel incat sa fii perfect asortata.

Ca sa revenim insa la ceea ce v-am propus prin pozele pe care vi le-am oferit, acestea au fost gasite de mine dupa ce am facut mai multe cercetari folosind motoarele de cautare, astfel incat sa gasesc niste modele cat mai cochete.

Cred ca va dati seama ca motoarele mi-au scos la iveala o gramada de astfel de poze, si ca mi-a fost destul de dificil sa le aleg pe cele pe care sa pot sa vi le recomand si voua.

Destul de dificil, insa nu imposibil. Dupa cateva ore de deliberari cu mine insami, m-am hotarat asupra celor 3 modele, pe care le-am ales de pe un magazin online numit Neer.

Iar cum curiozitatea m-a impins sa vad ce mai pot gasi pe acolo, am fost foarte bucuroasa sa constat ca nu numai palariile sunt in oferte de calitate, ci si electrocasnicele, imbracamintea, incaltamintea, atat de femei cat si de barbati. Ceea ce va recomand si voua.

Cu placere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Presimti ceva?