Am găsit magazinul online de camere spion

Pe care se pare ca il cautau mai multi dintre voi decat va puteti da seama. Si asta din simplul motiv ca poate unii nici nu erati constienti de acest fapt.

Dar sa nu ne pripim si sa incepem cu inceputul asa cum ii sta bine oricui isi doreste sa isi convinga cititorii de veridicitatea spuselor sale.

Asadar, e cineva care nu a vazut macar un film din seria celor cu James Bond? Si care, dupa ce a vazut filmul, sa nu isi fi dorit ca sa poata sa aiba parte si el macar de unul din acele dispozitive intr-o buna zi?

 

Acea buna zi e deja aici.


Ei bine, va vine sa credeti sau nu, lucrurile stau chiar in acest fel. Aflati deci de la mine ca tot ceea ce vi se parea ca este de domeniul SF este acum acum doar o simpla si banala realitate imediata. Si, mai mult decat atat, este acum in realitatea imediata de aici, de la noi din tara.

Sa ne gandim de exemplu la magazinul online de camere spion in care ar putea ca sa fie puse la vanzare pentru absolut oricine isi doreste o camera de luat vederi atat de mica incat sa poata sa fie purtata in ceasul de la incheietura mainii stangi.

Vi se pare imposibil? Dar ce ati zice daca aceeasi camera de luat vederi cu rol de spion ar putea sa fie incorporata in ceasul electronic desteptator care se afla pe marginea unui pat? Sau intr-un ceas de perete? Sau intr-un ceas de birou? Sau... sau... ?

Stiu ca multora dintre voi, cei care imi cititi si azi aceasta noua postare de pe blogul vostru preferat, nu prea va vine sa credeti ca este adevarat tot ceea ce v-am scris in cele de mai sus, insa cei care s-au obisnuit cu sfaturile primite de la cumparatoarea profesionista stau deja cu sufletul la gura in asteptarea a ceea ce va sa urmeze, nu-i asa?

Evident ca lucrurile stau exact in acest fel si tocmai de aceea nu am de gand sa va dezamagesc nici de aceasta data, asa cum nu am facut-o niciodata pana acum, de cand m-am apucat ca sa scriu pe acest blog al meu plin cu sfaturi de cumparaturi din cele mai bune.

A spiona sau a nu spiona.

Acesta se pare ca este singura intrebare in lumea aceasta a noastra in care tehnologia a atins niste performante de neconceput cu doar cativa ani in urma. Dincolo insa de aspectele legale care nu fac subiectul acestui articol, haideti sa vedem de unde ar putea ca sa isi procure minunatiile de care va vorbeam mai sus toti cei care sunt interesati de asa ceva.

Ei bine, dragii mei si dragele mele, aflati de la mine ca magazinul online de camere spion are un site extrem de bine pus la punct, a carui adresa tocmai v-am dezvaluit-o.

Asa ca tot ce mai aveti de facut este sa il accesati si sa vedeti ce tip de camera spion vi se potriveste. Navigare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Presimti ceva?