Am avut o experiență în afara timpului într-un masaj erotic

Bună tuturor. Numele meu este Steve și, în ultimul timp, am intrat pe diverse website-uri, tutoriale și altele de genul pe care le-am găsit pe internet pentru a găsi experiențe similare cu ale mele. Sunt un fan al masajelor erotice, al masajelor în general, dar le prefer cel mai mult pe cele senzuale și erotice și îmi place să vorbesc despre asta cu prietenii sau chiar împărtășind pe internet aceste lucruri...

Prima experiență într-un salon de masaj erotic am avut-o acum vreo doi ani și de atunci încerc să „fur” câte două-trei ore când am timp liber pentru a le petrece acolo... Cum sunt cu afaceri în București de aproximativ patru ani, experiențele mele în materie de masaj aici au avut loc.

Am avut parte de multe momente frumoase de când am dat peste masajele erotice aici, în București.

A fost chiar o surpriză timpul petrecut acolo... Prima dată am încercat masajul din pură curiozitate, apoi am revenit aproape de nevoie. Bine, poate exagerez puțin și nevoia aceea nu era de genul că nu aș fi putut trăi fără sau ca și cum as fi dependent de asta... înțelegeți voi. Dar cred că oricine poate simți măcar din când în când nevoia de a-și oferi lui însuși ceva extraordinar, ceva chiar ieșit din banal.

Ceea ce mă atrage întotdeauna și mă recheamă la aceste experiențe este multitudinea de stări, de stări benefice pe care le am acolo. Sunt conștient de mare parte a „jocului” energiilor și sunt conștient, în același timp, de abilitatea maseuzei de a mă duce în acele stări. Căci dacă nu ar fi abilitatea și cunoașterea ei despre curgerea energiilor, mă îndoiesc că întreaga experiență ar fi la fel de frumoasă pe cât este ea de fapt.

Stările bune încep pentru mine din momentul când domnișoara aceea frumoasă îmi deschide ușa și mă invită înăuntru. De fapt, din momentul în care îmi spun că chiar am două ore pentru a le petrece acolo. Glumesc, desigur, dar e și o urmă de adevăr în asta... căci și doar gândul că mă voi relaxa și voi trăi alte lucruri minunate încă o dată mă face automat să mă simt bine și fericit.

Iar când mă aflu acolo complet la dispoziția mâinilor ei pricepute și măiastre în arta masajului tantra, știu că acum e momentul să înceapă plăcerea rafinată. Și să dureze. Relaxare, stare de bine, pace, liniște. Aceasta se petrece întotdeauna, indiferent cât de tensionat vin de la serviciu, indiferent cât de stresantă mi-a fost ziua de lucru... Iar pacea resimțită în inimă crește până la sfârșitul masajului atât de mult încât, în final, pur și simplu îmi doresc să mai continue. Chiar mă întreb uneori dacă chiar trebuie să se termine sesiunea sau s-ar putea cumva ca timpul să se oprească din curgerea lui... și, chiar fără a glumi deloc, pot să spun că ultima oară am experimentat ceva atât de diferit, atât de special și de extraordinar, încât chiar am simțit nevoia să o împărtășesc și cu alții.

Cerusem în mod special să mi se facă mai multe manevre în zona pieptului și a capului. Plăcerea resimțită în acea sesiune de masaj a fost atât de intensă, încât am simțit nevoia să o „ridic”, să o duc până în inimă, să o fac să ascensioneze cu forță. Astfel că la sfârșitul masajului, tânăra maseuză a repetat unele manevre pentru acele zone ale corpului, iar pacea resimțită în acele momente a fost foarte mult amplificată. Și apoi a apărut această stare în care timpul însuși nu mai exista. Era doar fericire și o bucurie tăcută, o bucurie foarte profundă și calmă. Am simțit ca și cum trăiam într-un moment prezent continuu, fără început și fără sfârșit.

Nu am știut atunci cât a durat, căci, cum spuneam, timpul însuși părea că nu mai exista și doar ulterior, uitându-mă la ceas, mi-am dat seama că era mult mai mult decât presupusem. Am plecat de la acea sesiune de masaj cu un sentiment de adâncă recunoștință și cu ceva ca un secret cunoscut doar de mine. Secretul a cât de extraordinar te poți simți când nu mai există timp, dar trăind acele momente la maximul lor de potențial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Presimti ceva?